Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
05. august 2009 - 12:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Readmore funktion i Joomla

Halløjsovs

Nu har jeg siddet og rodet med Joomla i lang tid for at få Readmore funktionen til at virke, og uden held, til trods for jeg har læst tusinde artikler om det.

Nu ligger problemet nok også i at jeg vil bruge denne funktion udenom blog kategorien og udenom forsiden. Jeg har forsøgt at finde ud af hvordan man kan bruge funktionen i almindelige artikler eller om der var en plugin der kunne det, uden held.

I sidste ende vil jeg gerne bruge denne en readmore funktion til en komponent der hedder TP Folio, og derfor tror jeg at jeg skal forsøge at finde en ny Readmore extension eller en extension til Pagination, som jeg også har læst lidt om. Det skulle i hvert fald gerne kunne fungere på den måde, at jeg kan skrive noget tekst og oprette en et readmore link el. lign. så brugeren kan trykke på det, hvorefter al teksten "ruller" ned.

Er der nogen der har en god idé til hvordan man kan få readmore funktionen til at virke for mig, eller kender til nogle extensions der kunne løse opgaven?
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2009 - 20:43 #1
Men jeg formoder at det er 1.5

Nå jeg har lige testet og kan heller ikke få det til virke rigtigt men man kan indstille det under parameters - men den viser bare teksten på siden ....
så jeg hænger lige med her men vender tilbage hvie jeg får det til at virke.
Avatar billede serverservice Praktikant
05. august 2009 - 21:20 #2
Nå nu har jeg testet frem og tilbage og flere har problemer efter opgradering til v. 1.5.12 (nyeste)
http://forum.joomla.org/viewtopic.php?f=459&t=415795

En har fået noget til at virke med category blog layout , men kan ikke selv få det til at funke
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
06. august 2009 - 14:07 #3
det eneste sted jeg har fået det til at virke er på min forside, alle andre steder, lige meget om det blog layout eller hvordan, så kan jeg bare slet ikke få det til at fungere
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
17. september 2010 - 14:58 #4
øv