Avatar billede lotte48 Nybegynder
05. august 2009 - 15:14 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

afkrydsningsfelt - formatere ledetekst

Hvordan ændres skriftstørrelsen på ledeteksten til et afkrydsningsfelt i et Excel-regneark - version 2003?

/Lotte
Avatar billede supertekst Ekspert
05. august 2009 - 15:34 #1
Hvad har du anvendt til at oprette afkrydsningsfeltet?
05. august 2009 - 15:46 #2
Formularfelt eller kontrolelement?
Avatar billede lotte48 Nybegynder
05. august 2009 - 22:56 #3
det er en formular, som jeg ikke selv har lavet - så jeg kan ikke finde det sted, hvor jeg kan gøre ledeteksten større.
Jeg ved ikke om det heddet et formularfelt eler et kontrolelement..
men det samme slags som det afkrydsningsfelt, som kan ses under indtastningsfeltet nedenfor....  det der har ledetekst "Overvåg denne tråd"
Avatar billede supertekst Ekspert
05. august 2009 - 23:05 #4
Du skal være velkommen til at sende filen. Adressen kender du vist - ellers se under min profil.
Avatar billede supertekst Ekspert
07. august 2009 - 09:20 #5
Mail blev returneret - derfor her:

Nedenunder den bestående Checkboks, har jeg nu indsat endnu en checkboks - men på basis af værktøjslinjen "Kontrolelementer". Her er der mulighed for at justere egenskaber.

Så vidt jeg kan se, at der ikke i VBA-koden nogen sammenhænge med det oprindelige afkrydsningsfelt23. Så man kunne jo evt. udskifte lignende kontrols.

MVH
Avatar billede lotte48 Nybegynder
09. august 2009 - 21:25 #6
Løsningsn med, at fjerne teksten inde i den bestående Checkboks og gøre denne mindre, så der gøres plads til ledeteksten i selve cellen - det er et genialt forslag, som absolut er brugbart.

Tusind tak
Avatar billede lotte48 Nybegynder
09. august 2009 - 21:27 #7
Supertekst.....  vil du lægge et svar, så vil jeg tildele point

/Lotte
Avatar billede supertekst Ekspert
09. august 2009 - 22:34 #8
Dert får du her..