Avatar billede renehansen Nybegynder
06. august 2009 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vertical sidemenu

Hej Venner.

Er der nogen der har et godt link eller opskrift, til en vertikal sidemen. Den skal kunne ekspandere ved tryk på overskrift, og skal helst ikke bruge java script.

Det med Javascript, er mere grundet den irritation der er ved at, skulle aktivere scripting i sin browser når man tilgår siden, hvilket ikke er særligt tillokkende for den besøgende.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
06. august 2009 - 14:48 #1
Well, du kan ikke folde elementer ind og ud uden at bruge Javascript. Men vi lever ikke længere i en tidsalder hvor man behøver at tage højde for om folk har Javascript aktiveret, det har stort set alle i dag. Dem der ikke har, har selv deaktiveret det i deres browser, og kan derfor også finde ud af at aktivere det igen hvor det er nødvendigt.
Avatar billede renehansen Nybegynder
06. august 2009 - 14:54 #2
Hej Jakob.

Det kan vi godt blive enige om, men det jeg spekulerede på var om det var muligt at lave det i CSS, men det har du allerede svaret på. Kender du til en god vertikal Java menu, eller menu generator, da jeg ikke evner at programmere det fra bunden. :)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
06. august 2009 - 14:57 #3
Avatar billede renehansen Nybegynder
02. september 2015 - 11:19 #4
Hej Jakob, smid lige et svar så jeg kan få lukket denne her.
:)

Bruger i dag wordpress og Joomla som platforme, der er sket meget siden dette spørgsmål. :)
Avatar billede renehansen Nybegynder
02. oktober 2015 - 13:57 #5
Lukker denne