Avatar billede xpartyxoverx Nybegynder
07. august 2009 - 17:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

midi usb prodipe

hej

jeg har investeret i et midi/usb interface med navnet "prodipe midi usb 1i1o" købt hos aage.dk (http://www.aage.dk/shoppingsystem/vare.asp?varenr=53152)

der står på denne side : http://www.indigo2.dk/prodipe_ve/index.htm
at man det er lige til at gå til uden driver..fik nemlig ikke nogen driver med..jeg har sat det i midi In+Out på mit HOHNER PSK30 keyboard og prøve at få det til at virke i Reason.. jeg kan se en device i reason der hedder "USB Audio Device" men jeg kan ikke få den til at registrere keyboardet.
Avatar billede xpartyxoverx Nybegynder
07. august 2009 - 17:50 #1
det er som om at midi out virker ??? sidder lige og roder med FL studio og har prøvet at tilføje en midi out device i FL ... hvis jeg trykker på tangenterne i FL spiller mit Hohner keyboard... :S
Avatar billede xpartyxoverx Nybegynder
07. august 2009 - 18:16 #2
har fået det til at virke ved ikke hvorfor det pludselig virker hehe

lukker
Avatar billede ccc19155 Nybegynder
18. februar 2012 - 14:59 #3
Har også drillet mig lidt.
Kan godt køre midi out fra min Roland FR1-b til Reason 5, men ikke den anden vej - heller ikke når jeg skifter stik, eller skifter fra out til in på harmonikaen :(
Avatar billede nuez Nybegynder
26. juli 2012 - 23:06 #4
husk at slå midi til på klaveret ;) læs i manual hvordan