Avatar billede jacala Nybegynder
08. august 2009 - 16:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lydoptager

Jeg søger et program til at optage lyd fra mikrofon.

Jeg har brug for at sige noget i ca. 1 minut og derefter skal der være total ro i 10 min. Det program jeg bruger nu gør det at hvis jeg slukker for mikrofonen, så stopper optagelsen. Det duer ikke.

Det der er mit håb er at der findes et program og når det startes på skærmen så bliver det ved med at optage uanset om jeg slukker for mikrofonen.

Kender du sådan et. Gerne freeware, men ingen betingelse.

NB: Husk at gøre dine indlæg til SVAR - det gør det lettere at afslutte.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. august 2009 - 16:19 #1
Kan du ikke bare skrue ned for mikrofonen (i kontrolpanelet) i stedet for at slukke den?
Avatar billede vejmand Juniormester
08. august 2009 - 16:20 #2
PS: Jeg har ikke sendt som "Svar", da jeg ikke ved om du kan bruge forslaget.  :-)
Avatar billede chris0905 Nybegynder
08. august 2009 - 16:24 #3
audacity

Er et rigtig godt program. Vil mene at den godt kan klare den opgave.
Avatar billede tetrix Nybegynder
08. august 2009 - 17:30 #4
@chris0905: Skulle lige til at foreslå det samme ;-)
Avatar billede jacala Nybegynder
08. august 2009 - 18:15 #5
Audacity var programmet. Her kan man skrue ned for microfonen og så er der total lydløs. Alletiders. Tak for hjælpen til alle.