Avatar billede funkeychicken Nybegynder
12. august 2009 - 13:57 Der er 3 kommentarer

Drop down menu i outlook

Goddag.

er der nogle der ved, hvordan jeg kan lave en dropdown menu eller "valgfunktion" i en mail jeg afsender fra outlook, således at modtageren har mulighed for at vælge en dato på en liste, som så blive sendt tilbage til mig? Dette er for at modtageren ikke behøver at skulle svare tilbage med tekst. Jeg har set det tidligere i invitationer, og ønsker derfor at gøre brug af samme .

på forhånd tak
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
12. august 2009 - 14:20 #1
jeg benytter mig af outlook  2003
Avatar billede funkeychicken Nybegynder
12. august 2009 - 15:42 #2
Såvidt jeg forstår, så er det i det grå felt under "subject" at man har mulighed for at lave den knappefunktion der.

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede kedde65 Praktikant
19. august 2009 - 19:00 #3
Det er det der hedder responsknappper i Outlook. Du skal starte en ny mail og klikke på indstillinger så kan du i popup boksen finde responsknapper. Der kan du selv skrive de datoer du ønsker folk skal vælge mellem... det skal blot adskilles med semikolon.

Stor hilsen
Christian Kjær
ck@officekonsulenterne.dk