Avatar billede b-and Novice
12. august 2009 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP iPAQ - PDA

Nu jeg er her - så 2 spørgsmål i ét… *S*

Hvad er det dét hedder det program som skal bruges til at få en HP iPAQ PDA til at kommunikerer med en PC, samt hvordan kan man finde hvilken model den omtalte PDA er - når trykket på den påklistrede label er slidt af??
Avatar billede Beach Mester
12. august 2009 - 18:06 #1
Modelen finder du under systemopsætningen-.
Programmet hedder ActiveSync

//B
Avatar billede b-and Novice
12. august 2009 - 18:06 #2
Nu har jeg fået besvaret det første spørgsmål - for det er Microsoft ActiveSync…
Avatar billede b-and Novice
12. august 2009 - 18:08 #3
Jamen nu har jeg så fået besvaret det hele - kan se at vi skrev samtidigt… *S*

Læg et svar.
Avatar billede Beach Mester
13. august 2009 - 03:14 #4
Kommer her:-) //B