Avatar billede tif12345 Nybegynder
13. august 2009 - 14:16 Der er 1 kommentar

Iphone og overførsel af nuværende nr

Hey alle,

Jeg står muligvis og vil forudbestille en Iphone fra 3..
I selve bestillingsprocessen, har man mulighed for at overføre sit nuværene nr til sin Iphone - hvilket jeg gerne vil.
Jeg har pt et abonnoment med 3 og er ikke låst af noget. Jeg er dog i tvivl omkring følgende:

Lad os antage at det tager et par måneder før at jeg får min Iphone. Hvornår vil overførslen af mit nr gå igang? først når jeg modtager mn iphone eller allerede når jeg sætter bestillingen igang?

Vil jeg komme ud for en situation, hvor jeg skal leve med et midlertidigt nr indtil jeg får min iphone eller hvordan fungerer det? - Jeg er temmelig afhængig af mit nr, og vil helst ikke ende i sådan en situation.

På forhånd tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. august 2009 - 15:06 #1
Overførsel af nummer går først igang i det øjeblik telefonen leveres til dig. Normalt mærker man intet til at man kommer på nyt selskab.