Avatar billede zliber Nybegynder
14. august 2009 - 18:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Undlade at hente mail fra server fra bestemt afsender.

Hej eksperter,

Jeg kæmper lidt med nogle regler og er gået død.
Mit behov er at emails fra en bestemt afsender bliver liggende på serveren. Eller eventuelt, de bliver gemt som en kopi på serveren.

Altså problemet er ikke at de bliver hentet ned i mit emailprogram, men derimod at de bliver slettet fra serveren.

Jeg ved jeg kan hakke af, at der skal gemmes en kopi på serveren, men så gælder dette jo pludselig for alle afsendere og det behov jeg har derimod ikke.

Håber i forstår mit spørgsmål, og håber naturligvis endnu mere i kan hjælpe!
14. august 2009 - 20:52 #1
Tanke: Check ved dit WEB baseret E-mail; der er måske nogle muligheder ?
Avatar billede zliber Nybegynder
15. oktober 2010 - 04:44 #2
Jeg vil lukke dette gamle spørgsmål ned igen :(