Avatar billede Mestersander Nybegynder
16. august 2009 - 18:50 Der er 4 kommentarer

TV dilemma!

Hey alle sammen!

I næste månede skal jeg til at købe et TV. Jeg har Ca. 4500, kr til rådighed, måske kan jeg komme op på, 5000, kr. Men jeg satser på 4,5. så jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til hvilken jeg skal vælge, jeg søger 37" tommer tv.
Jeg vil nok mest bruge den på at se film (Blue rays) og spille playstation 3, men vil stadig også gerne have en fin kvalitet, når jeg bare ser fx, DR1, eller en af de mange andre kanaler.

Jeg har set lidt på, et LG fjernsyn som det her.

http://www.pricerunner.dk/pi/2-1220042/TV/LG-37LH2000-Produkt-Info

Så har jeg også kigget på dette Samsung Tv.

http://www.pricerunner.dk/pi/2-1218921/TV/Samsung-LE-37B550-Produkt-Info

Ved dog ikke, hvilken der opfylder mine behov mest.
Hvilken synes i?..
Svar hurtigst muligt.
mvh. Jonatan.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2009 - 19:43 #1
Samsung. Den er fuld HD, og har 4 HDMI indgange. Du skal blot sikre dig, at digital tuneren også kan klare mpeg4.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2009 - 19:46 #2
Hvis du vil se Bluray, SKAL du have fuld HD, eller er pointen væk med bluray.

Jeg ser lige at samsung ikke understøtter 1080P med 24frames/sec.

Jeg checker lige.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. august 2009 - 19:55 #3
Ja du skal have en LE37B657 eller LE37B658 for at få 1080 24p Real Movie.
Avatar billede Mestersander Nybegynder
17. august 2009 - 22:46 #4
Det går nok!.. Jeg har fundet én løsning. jeg tror jeg køber
samsung le37b535. det kan godt være den koster 5000kr (tilbud), men hvad faén, jeg må bare spare op. Bilka har nemlig tilbud på den lige nu. så det er bare med at slå til! (:

Forresten, tak fordi i svarede så hurtigt, Det havde jeg skam brug for! (: