Avatar billede studious_design Nybegynder
18. august 2009 - 20:38 Der er 5 kommentarer

Hvordan sletter jeg min profil her på Eksperten?

Hey derude,

Nu har jeg ikke brugt dette site i million år.. er der nogen af jer der ved hvordan man sletter sin profil? Det ville være dejligt....

Så kan personen for alle mine tusindvis af point..

Hygge derude :)
Avatar billede eclipse89 Nybegynder
18. august 2009 - 20:45 #1
Lav et post i Eksperten kategorien, og bed admin om at slette din bruger.. Eller send ham en besked http://www.eksperten.dk/bruger/post/send/admin

/Eclipze89
Avatar billede newcommer Nybegynder
18. august 2009 - 20:46 #2
Du kan desværre ikke slette din profil.
Og du må bestemt ikke give dine point bort uden videre. Det er
imod reglerne, og hvis nogen tager imod dem, vil admin fjerne
dem igen.
Men du kan redirege din profil, så dit rigtige navn er Prins Valiant. så er der kun dit brugernavn tilbage, og det kan vel være
ligegyldigt:)
Avatar billede studious_design Nybegynder
18. august 2009 - 21:18 #3
Mange tak for jeres svar...

Well, jeg håber bestemt at den kan blive slettet. Jeg ønsker ikke at have profiler flydende rundt omkring, og det strider imod min opfattelser af god skik - ikke at give sine brugere lov til at slette sig selv.

Tak for jeres tid :)
Avatar billede snowball Novice
18. august 2009 - 21:37 #4
Vi sletter som udgangspunkt aldrig noget fra Eksperten med mindre der er en rigtig, rigtig god grund til det.

Årsagen til dette er, at Eksperten er et web site som lever af den viden som brugerne ligger i site'et. Hvis vi så begynder at slette ting, så mister vi viden som potentielt kan være til stor gavn for andre brugere.

Totalt sletning af brugere og indlæg er derfor ikke en mulighed vi arbejder med. Vi har dog planer om en mulighed for en "delvis sletning" af profilen forstået på den måde at indlæg og deslige beholdes, men det kommer ikke til at stå i dit navn. Jeg kan dog ikke sige noget om hvornår en sådan mulighed er tilgængelig.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. januar 2010 - 18:34 #5
Du må sætte dit mailprogram til at sætte mails fra eksperten som uønsket mail.