Avatar billede bigzer Nybegynder
18. august 2009 - 22:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Croosfire virker ikke

Hej

Jeg har lige installeret et nyt Sapphire ATI Radeon 4850x2 grafikkort, men det er kun den ene del af kortet der køre...

I kortes control center siger den at der er en primary adapter og en disabled adapter...begge skulle vel være enabled.

Jeg har updateret driveren, men lige lidt hjalp det...

Hva gør jeg?

HJÆLP!!!!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2009 - 08:57 #1
Iflg. overskriften har du 2 kort, men i tekst 1?
Avatar billede bigzer Nybegynder
19. august 2009 - 09:35 #2
Det kort jeg har er i virkeligheden 2 kort i 1... men det sidder kun i 1 pci-expressx16 slot...

altså 2 strømforsyninger forbundet til det samme kort
Avatar billede hottadpole Nybegynder
19. august 2009 - 10:28 #3
Du kører sikkert XP? I så fald er det fuldt forståeligt. Kort 2 kommer kun i gang ved afvikling af 3D, f. eks. spil. I Vista er kort 2 en "linked adapter" der altid er aktiv da Vista bruger Aero som skrivebord.
Avatar billede bigzer Nybegynder
19. august 2009 - 16:05 #4
ok men jeg har prøvet at spille company of heroes i de højeste opløsninger hvilket mit inno3d nvidia 8800 gts 640 mb fint kunne klare men hvis jeg prøver med mit 4850x2 køre det bestemt ikke flydende...det må da være fordi kortet ikke er ordentlig aktiveret ik???
Avatar billede bigzer Nybegynder
19. august 2009 - 16:05 #5
og ja jeg køre XP 64 bit
Avatar billede bigzer Nybegynder
23. august 2009 - 13:13 #6
Jeg kører vista nu på hottadpoles opfordring og alt fungerer perfekt :-) poster du svar så giver jeg point :-)
Avatar billede bigzer Nybegynder
05. september 2009 - 15:23 #7
Nå men så lukker jeg tråden...
Avatar billede bigzer Nybegynder
05. september 2009 - 15:23 #8
Nå men så lukker jeg tråden...