Avatar billede sorenharbo Nybegynder
20. august 2009 - 21:25 Der er 2 kommentarer

Limited acces to WLAN

Hej

Jeg sidder her med en ny ACER notebook.
Den kan kun få Limited access til den trådløse router.
Adgangskoden er rigtig, fordi både min Mybook og en Zitech notebook har fuld adgang, alle kører med WinXP.

What's the problem ?
Avatar billede kgkg Nybegynder
20. august 2009 - 22:28 #1
Hvad hvis du slår kryptering fra, kan den så oprette forbindelse?

Hvis den kan det, så slå kryptering til igen og tjek om encryption type er rigtigt. Sammenlign encryption type på XP maskinerne.
Avatar billede danco Nybegynder
21. august 2009 - 01:33 #2
Jeg tænker, er din maskine fuldt opdateret med windows ? (SP3 osv)

Hvilken type kryptering er der på netværket ?