Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
21. august 2009 - 11:03 Der er 7 kommentarer

display: none, men stadig kunne tilgå indhold i række.

Jeg har en tabel med en masse rækker.
Nogen af dem vil jeg gerne skjule for brugeren, men stadig kunne gøre brug af indholdet i rækken.

Med display: none; i CSS'en forsvinder den helt, sammen med indholdet.
Med visibility: hidden; kan jeg sagtens tilgå indholdet, men rækken optager stadig plads i tabellen, hvilket ser underligt ud.

Hvorledes kan jeg skjule rækken helt, men stadig benytte mig af indholdet i den?
Avatar billede foo85 Novice
21. august 2009 - 11:31 #1
hvad mener du med at stadig benytte dig af den? sætter du display: none; har du stadig rækken i din kildekode - så den findes stadigvæk...
Avatar billede zips Juniormester
21. august 2009 - 12:09 #2
Kan du ikke bruge font-size: 0px; og line-height: 0px; til at få den række væk.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
21. august 2009 - 12:16 #3
Jeg har stadig rækken i kildekoden, men jeg kan ikke bruge JavaScript til at finde indholdet af rækken åbenbart.
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
21. august 2009 - 12:18 #4
font-size og line-height gør rækkerne mindre, men fjerne dem ikke helt. Jeg har ca. 20 rækker og de fylder stadig lidt over 50px til sammen.
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2009 - 12:58 #5
<ole>

"Jeg har stadig rækken i kildekoden, men jeg kan ikke bruge JavaScript til at finde indholdet af rækken åbenbart." >> I så fald laver du en eller anden fejl - for JS kan tilgå alt i et element med display:none.

Prøv at lægge et link til siden. Ellers er det næsten umuligt at finde fejlen

/mvh
</bole>
Avatar billede wampiro-uha Nybegynder
21. august 2009 - 13:22 #6
Det kan jeg desværre ikke. Det er intranet og jeg må ikke fremvise koden :-(
Avatar billede nidyahou Praktikant
21. august 2009 - 13:41 #7
så er det simpelthen ikke muligt at hjælpe dig. Det er som at bede en mekaniker om at reparere en bil på afstand, hvis ikke vi kan få fingrene i det, er det helt umuligt at sige hvor det går galt. Jeg foreslår (selvom det absolut IKKE er ideelt) at du laver en dummy side hvor du rekonstruerer fejlen og viser den kode til os.