Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. august 2009 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis foredrag om Open Source og Microsoft

Eksperten.dk har fået mulighed for at indbyde brugerne til et gå-hjem-møde om Open Source og Microsoft d. 8. september.

Da mange mest kommer i kategorierne ville jeg lige gøre reklame for arrangementet her :-)

Læs mere om tid, sted og emne her: http://www.eksperten.dk/blog/16
Avatar billede olebole Juniormester
25. august 2009 - 15:36 #1
<ole>

Hmmm ... normalt ville brugeren jo blive bedt om at finde et andet sted at spamme med sine arrangementer. Hvad gør man mon, når brugeren nu er Admin selv?  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
25. august 2009 - 19:08 #2
10 print "I dette tilfælde vil admin tilgive brugeren"
20 goto 10
Avatar billede olebole Juniormester
25. august 2009 - 21:04 #3
*LoL* ... flinker mand, ham!  ;D
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
14. december 2009 - 15:53 #4
lukkes