Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
26. august 2009 - 08:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mappe ligger en mail i?

Hvis jeg bruger søg funktionen (eller google desktop) og finder en mail - er der så en måde hvorpå jeg kan se hvilken mappe mailen ligger i? (givet jeg har lavet undermapper under Indbakken)
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. august 2009 - 09:10 #1
google desktop ved jeg heldivis ikke noget om
men i outlook
sæt Outlook Data File på i dit view
26. august 2009 - 09:14 #2
Gætter på at der er tale om M$ Outlook (fra M$ Office pakken?)

Det hele ligger i én stor fil *.PST

Typisk ved
C:\Documents and Settings\[Bruger]Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst (i XP)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
26. august 2009 - 09:24 #3
jeg omformulerer lige, det har intet med windows mappen/filen at gøre.

Det er inde i Outlook. Under Indbakken har jeg en række undermapper med undermapper osv, som jeg arkiverer i.

Nu er problemet jeg har nogle få mails jeg har "mistet"/fejl-arkiveret. Jeg kan sagtens søge dem, men jeg kan ikke finde ud af hvilken undermappe under Indbakken de er placeret i.
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
26. august 2009 - 09:31 #4
Tror det her er løsningen:
Højreklik på "titellinjen" / "overskrifterne" -> Vælg "Feltvælger" -> Vælg "Alle postfelter" -> Træk "Mappe" ind på din titellinie, og mappen vises nu. (selvfølgelig i søge vinduet)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
26. august 2009 - 12:35 #5
FLOT! Den viser "Indbakken" for alle meddelelser der er placeret i/eller undermapper af Indbakken :-)
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
23. februar 2010 - 11:39 #6
lukket