Avatar billede mads375 Juniormester
29. august 2009 - 19:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar harddisk kabel

Hejsa.

Jeg har haft en bærbar LG computer, hvor bundkortet desværre er røget. Nu sidder jeg så med min harddisk, hvor jeg har nogle data jeg gerne vil have lagt over på min nye computer, men kan man det.

Jeg har taget et billede på, hvordan stikket ser ud:

http://imageload.dk/files/2bfb8a01f151c5eea32d7ae18652ee23.jpg

Er der nogen der har en ide til om jeg kan købe et stik, så jeg kan få mine data over på min nye computer?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede thov Forsker
29. august 2009 - 19:49 #1
En adapter som denne http://www.sandberg.dk/product.aspx?id=133-43 passer til alle typer af harddiske (S-ATA, P-ATA, 2,5" og 3,5") og laver dem om til externe USB diske.

Og så er det en P-ATA disk på billedet :-)
Avatar billede mads375 Juniormester
27. december 2009 - 23:07 #2
Ups.
Mange tak for svaret og undskyld ventetiden. det virkede perfekt.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede thov Forsker
28. december 2009 - 00:57 #3
Velbekomme :-)
Avatar billede tonyadams Nybegynder
28. juli 2011 - 22:21 #4
"En adapter som denne http://www.sandberg.dk/ (...) passer til alle typer af harddiske (S-ATA, P-ATA, 2,5" og 3,5") og laver dem om til externe USB diske.

Og så er det en P-ATA disk på billedet :-) "

Er der en, der kan genskabe linket eller fortælle mig, hvor jeg ellers kan finde det? Da jeg står i samme situation som OP.
Avatar billede thov Forsker
29. juli 2011 - 03:08 #5