Avatar billede Fnast Nybegynder
01. september 2009 - 09:52 Der er 4 kommentarer

Udskrive flere sider på en gang fra samme tegning

Hej,

jeg sidder med autocad LT 2009 og arbejder på produktions tegninger. Jeg har mange forskellige dele der alle sammen skal udskrives ved hjælp af "windows" funktionen.

Er der en måde hvor man bliver fri for at skal vælge "udskriv", der efter "window", markerer det man vil udskrive, tryk "ok", og der efter gentage igen og igen. Savner en måde at udskrive hurtigere på.

På forhånd tak for hjælpen.

MVH
Steen
Avatar billede dla Praktikant
01. september 2009 - 10:56 #1
Du kan lægge det i PageSetup, så bliver det der og er det der er valgt når du vælger Print.

Du kan også når du har printet en tegning, og den næste skal printes på samme måde, i boksen Page Setup vælge Privous Plot, men det forudsætter jo at vinduet du skal printe ligger samme sted.
Avatar billede Fnast Nybegynder
01. september 2009 - 11:24 #2
De ting kender jeg godt, desværre er det ikke lige det jeg leder efter.

Jeg har min pagesetup sat så det hele passer, men jeg skal stadig ind og printe for hvert område, det jeg leder efter er noget der kan springe nogle flere af de trin over jeg har nu. Jeg printer nemlig MANGE sider ud om ugen, og et bedre værktøj ville redde en del timer i løbet af en uge.
Avatar billede dla Praktikant
01. september 2009 - 12:50 #3
Hvis du bruger layouts, kan du printe dem alle på en gang med Publish i stedet for Plot.
Avatar billede EdwinElowsson Nybegynder
04. januar 2010 - 23:38 #4
Hvad med en Batfil,en Dissel macro eller et lille lisp program