Avatar billede ralph4 Nybegynder
01. september 2009 - 17:21 Der er 4 kommentarer

"modem" vil logge på hele tiden

Min nabo har ryddet op på sin computer, ikke meget, men han har slettet midlertidige internetfiler, slettet nogle gamle spil via kontrolpanel, og defragmenteret.
Efter denne hovedrengøring er det modem - han ikke har mere - begyndt at poppe op og vil oprette forbindelse til tlf.nr. 1601.
Og ofte mange gange efter hinanden.

Han HAR haft ISDN modem og det ringede godt nok op inden han kunne gå på nettet, men det er år siden. Hvordan får vi den lukket HELT ned igen?

Tak Ralph
01. september 2009 - 19:23 #1
Så vidt jeg husker -> Se hvad du har af
Kontrolpanel - netværksforbindelser - og SLET dem...
01. september 2009 - 19:25 #2
PS: Du vil få mere feedback på denne tråd hvis du også giver feedback på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ralph4
http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede ralph4 Nybegynder
02. september 2009 - 11:12 #3
Beklager, jeg plejer ikke være så egoistisk, men ude af øje ude af sind. Jeg skal nok stramme op.

Ralph
Avatar billede ralph4 Nybegynder
10. september 2009 - 18:42 #4
så er DET problem løst, svar og du får point.

Men så har jeg et tillægsspørgsmål - som jeg selvf. stiller i den rigtige gruppe, men nu får du chancen. Samme nabo har et par børn der går på Dueholmskolen i Nyk. Mors, nåe han får meddelelser fra skolen kan han ikke printe dem ud, alt andet kan han godt printe?