Avatar billede comaco Praktikant
04. september 2009 - 00:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brevfletning rediger modtagerliste? i word 2007

Jeg ville gerne redigere min dataliste i word 2007. Lige som i gamle dage med 2003. Men....

Jeg har valgt min data kilde excel eller MDB
Jeg har indsat felter
Jeg vælger
-> Forsendelser -> Start brevfletning -> Redigere modtager liste
Nu kommer der en dialog boks og jeg troede at det nu var så enkelt at jeg valgte en post og derefter klikkede på knappen rediger nederst til venstre.
ELLER
Jeg valgte kilde i vinduet nederst til venstre og klikkede på redigere knappen.
Men træer vokser ikke ind i himlen. Lige neget hvad jeg gør er knappen rediger tonet ud og jeg kan ikke klikke på den.
HJÆLP pls.

Jan
04. september 2009 - 09:24 #1
Du skal først markere datakilden i boksen lige over knappen 'Rediger...'

Klik herefter på knappen.
Avatar billede comaco Praktikant
04. september 2009 - 14:17 #2
Hej

Nææ. Har prøvet. Den eneste knap der kan klikkes på er [opdater]
Avatar billede comaco Praktikant
04. september 2009 - 14:33 #3
04. september 2009 - 14:40 #4
Har du redigeringsrettigheder til filen?

os mig virker det uanset om datakilden er en regnearksfil eller database.
Avatar billede comaco Praktikant
04. september 2009 - 15:08 #5
1. Er admin.
2. Har selv oprettet filen. Det virker ikke på denne computer eller en af de andre.
3.Offices pakken er lovlig og registreret
4. Det virker heller ikke på min kones arbejde. Her har de 3 pc'er hvor offices er installeret. Hverken som admin eller bruger.

Så det er ikke rettigheder eller installation der er problemet.
Avatar billede comaco Praktikant
05. september 2009 - 17:59 #6
Er der virklig ingen der kan hjælpe??
Avatar billede comaco Praktikant
24. november 2010 - 17:42 #7
Ok så lukker jeg den