Avatar billede benjaboy Nybegynder
05. september 2009 - 21:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lod system

Hejsa.
Jeg søger en der vil hjælpe mig med og lave et lod system.
Har en point side med nogle konkurrencer.
Lige nu fungere det sådan at man enten kan deltage eller lade være.
Men ville gerne have at man kan have mere end et lod til en konkurrence.
Gerne med sådan en scollbar.
Kig her:
http://www.benjaboy.dk/images/lodder.jpg

Her er lidt forklaring:
0 skal altid bare være 0.
100 skal være det man max har råd til.
Det vil sige hvis man har 1000 point og ét lod koster 10 point skal der stå 100.

Det skal både være sådan at man skal kunne køre den der røde prik fra side til side også tallet falder og stiger.
Men man skal også bare kunne skrive et tal i feltet også skal den røde prik køre der hen.

Det skal selvfølgelig bare være et flot design.

Hvis de skriver 150 og i feltet og de ikke har råd til det skal der komme et popup vindue op hvor der står: "Du har ikke point nok".
Også skal man kunne klikke okay.

Også vil jeg også gerne have lidt hjælp til og kunne gemme det i en sql tabel på en god måde.
Det skal også være sådan at brugeren skal kunne komme ind og købe flere lodder. Og sælge dem igen.

Og sidst men ikke mindst skal der også laves sådan at siden skal kunne gå ind og vælge ét helt tilfældigt lod og det er så vinder.
Og det skal være 100% tilfældigt :)

Har i flere spørgsmål må i gerne skrive her eller på benja@mlz.dk.

Mvh Benjamin
Avatar billede cot Nybegynder
06. september 2009 - 11:43 #1
Hvor meget vil du give, for at få sådan et system udviklet?
1000 dkk?

Jeg tror i hvert fald at det er svært at få nogle til at gøre det gratis for dig :)

Du vil jo både have noget grafisk og programmeret. Det tager tid. Men jeg vil gerne kigge nærmere på projektet for den rette pris :)
Avatar billede benjaboy Nybegynder
06. september 2009 - 11:51 #2
Hejsa.

Det tænkte jeg nok :)
Man kan heller ikke få noget gratis mere i denne verden.
Når men pyt med det.

1000 kr. vil jeg måske mene er overkanten.

Kan du kigge lidt nærmere på det også komme med en pris?

Og til alle andre der har intrasse kom med en pris også tager vi den derfra.

Mvh Benjamin
Avatar billede benjaboy Nybegynder
06. september 2009 - 16:50 #3
Okay er villig til og gå lidt op i pris :)
Kom med et godt bud :)

Mvh Benjamin

PS: Kan godt være der er en admin der skal flytte den til opgaver hvis det kan lade sig gøre? :)
Avatar billede dkfire Nybegynder
06. september 2009 - 16:59 #4
Hvis det ikke er et spørgsmål mere men en opgave, så flyt den til opgaver.
Og prøv at tænk på hvor mange timer det vil tage at lave sådan en opgave, gang de timer med 600 - 1000 og du har en pris, og nej det tager mere end en time at lave.
Avatar billede benjaboy Nybegynder
06. september 2009 - 17:06 #5
Kan jeg selv gøre det eller skal jeg bare oprette den i opgaver?

Nu leder jeg ikke lige frem efter en der tager så meget i timen :)
Har da før fundet nogle der er meget billigere og det blev da et rigtigt flot resultat :)
Avatar billede dkfire Nybegynder
06. september 2009 - 18:29 #6
Du skal selv oprette en ny opgave under opgaver. Dernæst kan du ligge en henvisning her og lukke dette spørgsmål.
Avatar billede benjaboy Nybegynder
06. september 2009 - 18:36 #7
Det gør jeg så :)
Avatar billede benjaboy Nybegynder
06. september 2009 - 18:38 #8