Avatar billede nicofrench Nybegynder
06. september 2009 - 19:17 Der er 1 løsning

hp touchsmart - Browser problem

Jeg har sat en hp touchsmart op på vores arbejdsplads. Det er meningen at ansatte og kunder skal kunne benytte sig af maskinen bl.a. til at bruge nogle features på vores hjemmeside.

Vi ønsker ikke at brugerne skal benytte maskinen fra windows niveau, men at de skal blive i HP Touch interface delen.

Problemer:
1 Zoom niveau:
Browseren i touchsmart softwaren (ikke IE) viser hjemmesiden meget småt pga den store skærm - jeg kan ikke ummidelbart se hvordan jeg 'Zoomer' ind, i browseren - som man kan på IE, Fierfox m.fl.

2 Browserhukommelse:
Jeg har oprettet en tile med en specifik url. hvis jeg efter at have åbnet denne, skriver en ny adresse i adressefeltet og derefter lukker browseren vil den nye hjemmeside visesig i stedet for den prædefinerede url.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
20. april 2010 - 22:53 #1
nå - der var intet at hente i form af svar så jeg lukker.