Avatar billede chr.kj Nybegynder
07. september 2009 - 18:04 Der er 1 løsning

Bog om virtualisering af servere.

Jeg skal til at sætte mig grundigt ind i virtualisering af servere og har brug for en eller flere gode bøger som kunne beskrive dette emne i et overordnet perspektiv.

Af software har jeg tænkt mig at sammenligne og analysere VMware vs Microsoft's Hyper-V.

Kender I eller har I erfaringer med nogle gode bøger som beskrive virtualisering generelt, altså hvad man skal tænke på før, under og efter m.v.?

På forhånd tak :)
Avatar billede chr.kj Nybegynder
08. september 2009 - 13:35 #1
Har købt følgende bøger:

The Best Damn Server Virtualization
Virtualization: A beginners guide