Avatar billede SmokeyJoe Novice
09. september 2009 - 17:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med mic.

Hej Eksperter.
Når jeg f.eks sidder og snakker med nogle over skype, kan de lige pludselig ikke hører hvad jeg siger, så virker min mic ikke. Og så kan jeg f.eks gå ind under indstillinger og kigge, men jeg ændrer aldrig noget, men alligevel virker den så igen. Eller hvis jeg lige har startet min pc, så kan de måske heller ikke hører mig, indtil jeg genstarter, og så kan den risikerer at falde ud igen..
Hvad kan problemet være?
På Forhånd tak...
Avatar billede malthelol Nybegynder
09. september 2009 - 18:42 #1
hejsa
jeg har også problemer med min mik og jeg har også skype men når jeg snakke skruer min mik sig ned og lige pluslig er den på 0 og de kan ikke høre hvad jeg siger ved ikke om det er en fejl i vista eller hvad det er men hvis nogen ved det må i også godt lige skrive det
Avatar billede SmokeyJoe Novice
29. januar 2010 - 00:20 #2
Lukket