Avatar billede a_s0meone Nybegynder
09. september 2009 - 21:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LCD tv og multifjernbetjeninger

Jeg står og skal have anskaffet en multifjernbetjening til et Lumatron LCD TV, men er der forskel på koderne der skal bruges når det er LCD frem for et billedrørs TV? Da den fjernbetjening jeg bruger til mit JVC tv, har en liste over "LCD-TV" og en over "TV", hvor den liste med "LCD-TV" kun har en 7-8 forskellige mærker, og "TV" har en h**vedes masse forskellige (dog ikke Lumatron)

Har overvejet at købe en Jolly DVD/TV 2i1 fra koz.dk, da den kun koster 200kr, og har til alle de billige mærker siger de, men hvis der nu er forskel på koderne fra Tv til LCD-TV, så skal jeg lige have undersøgt det lidt først.

Mine enheder er et LCD26N7DVD og en DVD28 (begge Lumatron)

Håber på hurtigt svar, da jeg gerne vi have bestilt hurtigst muligt.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. september 2009 - 00:15 #1
Jeg ville nok vælge en Logitech Harmony model... De er suveræne!
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
10. september 2009 - 10:58 #2
Har overvejet Harmony, men gider bare ikke betale over 500kr for en fjernbetjening, medmindre jeg er 110% sikker på den virker til Lumatron
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
10. september 2009 - 19:20 #3
Okay, prøv evt. at tage fat i Logitech Support, så kan de i hvert fald fortælle dig det. Har haft en Harmony One 1000 og den virkede til Lumatron.
Avatar billede a_s0meone Nybegynder
11. september 2009 - 21:29 #4
Har nu prøvet at købe en harmony 555, og den finder godt nok en kode til mit tv og dvd, og dvd'en virker fint, men tv virker den ikke på, så må prøve at ringe til logitech i næste uge når deres support åbner igen