Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2009 - 18:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tilmelder jeg kategorier

Der er godt nok sket nogle ændringer siden jeg for et par år siden stoppede med at agere på Eksperten. Men nu har jeg brug for noget hjælp, så jeg håber at I vil hjælpe mig til at komme tilbage. Dengang jeg stoppede afmeldte jeg mine kategorier, men nu kan ikke tilmelde dem igen. Jeg mener jeg kan se et felt under overvågning i min profil, men jeg har ikke mulighed for her at gøre noget. Skal det gøres på en anden måde?

På forhånd tak
Jann Jensen
Avatar billede tjacob Juniormester
11. september 2009 - 18:28 #1
Du går simpelthen ind i den kategori du ønsker at overvåge (mens du er logget ind).

I denne kategori kan du sætte et flueben ved "Overvåg denne kategori".
Avatar billede tjacob Juniormester
11. september 2009 - 18:34 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2009 - 21:07 #3
Overvågning i din profil kan du kun bruge til at afmelde kategorier eller spørgsmål.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2009 - 22:21 #4
Tak for det. Det var jo en noget anderledes metode end sidst jeg var her på Eksperten. Jeg synes jeg kan huske noget om at hvis spørgsmålet drejer sig om Eksperten selv går pointene til spørgeren selv. Er det stadig korrekt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. september 2009 - 22:44 #5
Jep :)
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
11. september 2009 - 22:53 #6
:-)