Avatar billede CarinaMedK Nybegynder
14. september 2009 - 18:23 Der er 3 kommentarer

Hjælp til lyden på min bærbar

Hej alle, jeg har et problem med min lyd på min bærbar.. Det er når jeg sætter højtaler eller høretelefoner til computeren, så kan jeg slå lige så stille på skærmen og mange steder på computeren, så kommer der sådan en høj lyd i højtalerne osv. men problemet er der ikke hvis jeg har sat en microfon i det stik til microfonen, Hvad kan det være ??

- Håber i kan hjælpe mig på det er ret belastende at høre på :P
Avatar billede Gusu Nybegynder
14. september 2009 - 18:26 #1
Hvorfor skulle man slå sin bærbar? Jeg spørg bare :) Har du sat stikket godt i?
Avatar billede CarinaMedK Nybegynder
14. september 2009 - 18:34 #2
Ja men det er heller ikke lige at slå, men altså hvis jeg bare køre min hånd på bagsiden så siger den bare sådan en meget høj lyd, som det aldrig har gjort før, og ja jeg har sat stikket ordenligt i (:
Avatar billede klaudi Ekspert
14. september 2009 - 20:14 #3
Det er den indbyggede mic, du kan slå den fra i mixer når du ikke bruger den