Avatar billede Bacardi1972 Novice
14. september 2009 - 21:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Crossfire i Vista 64

Jeg har 2 stk. Gigabyte HD8450 som jeg har sat i et MSI X48C Platinum bundkort. Jeg kan ikke få dem til at køre crossfire.

Jeg har connected dem med de 2 kabler der fulgte med og installeret nyeste driver til Vista 64 bit.

Når jeg går ind under CCC står det ene kort som disabled. Begge kort virker uafhængigt af hinanden.
Avatar billede justrace Novice
14. september 2009 - 22:04 #1
Har de samme bios version? ... og hvilken?

Du kan evt. også prøve at bruge driver vesion 8.5.23.
Avatar billede Bacardi1972 Novice
15. september 2009 - 00:54 #2
Tak. Hentede den nyeste bios til kortet og flashede begge kort med den. Der efter installerede jeg nyeste ATI driver. Så fattede den crossfire setup'et :-)

smid et svar så får du points
Avatar billede justrace Novice
15. september 2009 - 07:20 #3
Perfekt. Det er nemlig sådan at hvis bios ikke er opdateret kan kortene ikke køre CrossFireX med en driver nyere end 8.5.23. :)