Avatar billede pazau Nybegynder
14. september 2009 - 23:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med velkomstskærm i Windows XP Home Edition

Min ven har en Acer Aspire One D250, og den kører som næsten alle andre Netbooks, Windows XP Home Edition.
Jeg loggede ind på hans MSN-klient bare for at checke hvem der var online, og idet jeg gør det, checker klienten for mails på min MSN-konto.

Da jeg har mails, fortæller den det til mig, og det gør den også i Velkomstskærmen under hans bruger. Men de mails har jeg læst på en anden PC, og det hjælper ikke at jeg logger ind igen, for den fjerner ikke meddelelsen fra Velkomstskærmen.

Mit spørgsmål er, hvordan resetter jeg Velkomstskærmen så den ikke husker at jeg har haft de meddelelser?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. september 2009 - 23:25 #1
Du kan deaktivere det, ved ikke om det kan bruges: http://www.eksperten.dk/spm/882030
Avatar billede njalus Nybegynder
16. september 2009 - 14:37 #2
Når du logger på MSN-klienten, kan du vælge at sætte flueben ved "Husk mig"

Hvis det er gjort, så husker den hvem der har været logget ind, men lige ved siden af "Husk mig" står der "(Glem mig)".

Prøv tryk på den knap, så skulle du gerne blive fjerne fra computeren.