Avatar billede landmark Nybegynder
15. september 2009 - 22:36 Der er 5 kommentarer

scripts til knapper i Flash

Hej! - mangler et par scripts til knapper og måske noget mere senere...
Her kan du se eksemplet... - det jeg mangler er:

1.) når man klikker på en farve skal der sendes farvenummer til det (første) tekstfelt...
2.) knappen send skal sende formularen på nemmeste måde - gerne som PDF vedhæftet en alm. mail... - måske ved hjælp af PHP er åben for alternative forslag...
3.) knappen "send PDF" - den skal naturligvis sende en PDF til modtageren

Håber der en der kan/ vil hjælpe

:-o
Avatar billede landmark Nybegynder
15. september 2009 - 22:41 #1
hmmm. nå ja! manglede da vist lige eksemplet... kommer her: http://collage.dk/pdf_send
Avatar billede landmark Nybegynder
15. september 2009 - 22:43 #2
org. FLA filen kan hentes her... http://collage.dk/pdf_send/index.fla.zip
Avatar billede namic Nybegynder
15. september 2009 - 23:07 #3
Hejsa...

Punkt 1: der skal du egentlig bare opdatere teksten i tekstfeltet. Via ActionScript. Jeg kan desværre ikke åbne din fil og lave koden til dig, da den nok er fra CS4 pakken? Jeg har kun CS3 installeret på denne maskine.

Punkt 2 og 3: Der skal du sende et request til en PHP (hvis det er det du ønsker at arbejde med), og generere din PDF via eksempelvis FPDF, og vedhæfte den til en email og afsende den.

Hvis du har brug for hjælp til at lave koden, så er du velkommen til at kontakte mig på martint(at)namic.dk. (at) erstattes med @. Så finder vi en rimelig pris på opgaven.
Avatar billede landmark Nybegynder
15. september 2009 - 23:18 #4
Hej Martin.
Kan ikke få din mail til virke ?? har nu prøvet med martint(at)namic.dk og uden (t) stadig uden held... - altså selvfølgelige skiftet ud med @

hmmm....
mailer du lige til mig på henrik@landmark.dk
Avatar billede namic Nybegynder
15. september 2009 - 23:22 #5
Hejsa,

Jeg har sendt dig en mail nu. Håber at den kommer igennem.