Avatar billede yanay Praktikant
16. september 2009 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Solution af hjemmeside filer

Ved ikke om det er det rigtig rubrik, hvis ikke beklager jeg.

Jeg har nogen hjemmeside filer, altså en komplet hjemmeside i en mappe som jeg gerne vil lave til en solution. Altså helt ærlig jeg aner ikke hvad solution er. Kan i forklar mig lidt og fortælle mig hvordan jeg kan lave det til solution.
Avatar billede yanay Praktikant
16. september 2009 - 21:53 #1
Jeg har visual studio 2005
Avatar billede yanay Praktikant
20. september 2009 - 19:11 #2
er der overhovedet ingen der kan svare på dette spørgsmål?
Avatar billede bvli Praktikant
22. september 2009 - 11:09 #3
Du skal nok hopper over i ASP.NET forum'et.

Men ellers: Lav en ny solution i VS2005. Add new project. Vælg New Website. Add existing Items. Vælg dine filer. Så langt så godt. Og så skal du til at finde ud af, om du vil konvertere dine html(eller hva' det nu er for filer) filer til aspx, eller om du bare vil bygge videre derfra.
Avatar billede yanay Praktikant
22. september 2009 - 17:46 #4
Men jeg har en hjemmeside som er bygget sådan at hvis jeg bare skal rette det mindste, så skal jeg hente hele siden ned, redigere det og sætte den op igen. Hvor og hvordan kan jeg downloade hele siden og lægge det ind igen? er det bare i ftp? eller hvor?
Avatar billede bvli Praktikant
22. september 2009 - 21:25 #5
Som sagt er det nok i ASP.NET gruppen du skal over i. Men hvis du laver en lokal kopi af dit website på din harddisk. Så lav en solution, som jeg beskrev ovenfor. Derefter kan du vælge "Publish" og vælge at gøre det via ftp - direkte fra visual studio.
Avatar billede yanay Praktikant
02. oktober 2009 - 20:37 #6
Jeg vil gerne have det trin for trin, jeg kan ikke finde publish knappen.
Avatar billede yanay Praktikant
30. januar 2011 - 13:38 #7
ok