18. september 2009 - 10:14Der er
3 kommentarer og 1 løsning
Helpdesk systemer
Hej,
Jeg er ved at undersøge markedet for Helpdesk systemer og kunne godt bruge nogle forslag.
Overordnede krav: Dansk GUI til brugerne Webbaseret - ingen plugins til klienten. Exchange integration * Mulighed for at oprette vidensbase * Flow kontrol * Opfølgning på opgaver / reminder * Evt. registrering af IT udstyr Desuden ligges der vægt på at det er brugervenligt.
Håber der er nogen der kan komme med nogle gode forslag baseret på erfaring.
Mød en af Nordens fremmeste eksperter i adfærdsdesign – Morten Münster, der bl.a. har skrevet ” Jytte fra marketing er desværre gået for i dag” – på Computerworld Cloud & AI Festival.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.