Avatar billede graspman Nybegynder
18. september 2009 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Helpdesk systemer

Hej,

Jeg er ved at undersøge markedet for Helpdesk systemer og kunne godt bruge nogle forslag.

Overordnede krav:
Dansk GUI til brugerne
Webbaseret - ingen plugins til klienten.
Exchange integration
* Mulighed for at oprette vidensbase
* Flow kontrol
* Opfølgning på opgaver / reminder
* Evt. registrering af IT udstyr
Desuden ligges der vægt på at det er brugervenligt.

Håber der er nogen der kan komme med nogle gode forslag baseret på erfaring.

Vh G
Avatar billede lasbas Nybegynder
18. september 2009 - 11:19 #1
HP openview -> nemt, dansk, brugervenligt

Ca Unicenter -> middel - dansk - brugervenligt har indbygget remote software
                 


Begge systemer er rigtig gode ( baseret på erfaring )
opfylder begge ovenstående krav
Avatar billede gimle007 Praktikant
18. september 2009 - 12:15 #2
SpiceWorks... Vi bruger det og det er gratis... Alt kan oversættes til Dansk og det er webbaseret!
Avatar billede graspman Nybegynder
18. september 2009 - 15:43 #3
Hej,

Jeg ser nærmere på forslagene.
Bemærk der skal være ca. 250 brugere på systemet.
Avatar billede graspman Nybegynder
20. januar 2011 - 13:52 #4
ok
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester