Avatar billede mr_tob Nybegynder
19. september 2009 - 14:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mac og fladskærm

Jeg har netop investeret i to forskellige kabler, som jeg nu har forbundet mellem min macbook pro og mit samsung LE37M86 fladskærms tv. Jeg har sat kablet i min mac og dernæst forbundet den til "PC in" på tv'ets bagbeklædning. Men desværre kommer min mac ikke frem på tv'et - og det selvom jeg HAR slået skærmdupplering til. Så derfor står jeg nu med det rigtige kabel, men uden gode råd til, hvad jeg gør forkert. Dem håber jeg, I kan give mig her???
19. september 2009 - 15:11 #1
(Check hvilken OPLØSNING dit TV / PC in kan håndtere...)
Avatar billede mr_tob Nybegynder
19. september 2009 - 15:21 #2
Det er jeg ikke helt klar over, hvordan man gør på tv'et. På Mac'en ser det ud til, at det hedder 1920x1080.
19. september 2009 - 15:30 #3
... skrue den opløsning NED NED ... og prøv igen...

Hvis dit TV ikke kan håndtere 1920x1080 så sker der nemlig ingenting (sort skærm) ...
Avatar billede mr_tob Nybegynder
19. september 2009 - 15:48 #4
Jeg er kommet lidt nærmere nu, men fortsat kan jeg ikke være helt tilfreds. Mit tv viser nu det samme billede som på mac'en - bortset fra at tv'et viser det meget uskarpt.
Avatar billede mr_tob Nybegynder
18. juli 2012 - 20:22 #5
Fandt altså aldrig en løsning på problemet... Derfor ingen point.