Avatar billede Findahl Praktikant
21. september 2009 - 09:54 Der er 3 kommentarer

Plads på harddisk

Hej

Jeg har en Western Digital ekstern harddisk på 500 GB.

Jeg har nu brugt 200 GB og skulle nu gerne have 300 GB tilbage. Når jeg overfører til den nu, skriver min computer at der ikke er mere plads og om jeg vil foretage diskoprydning. Dette har jeg prøvet.

Jeg har også prøvet at tilslutte den eksterne harddisk til en anden computer, hvor beskeden desværre er den samme.

Hvad kan det være?

Venlig hilsen

Mark
21. september 2009 - 10:38 #1
...skulle nu gerne have 300 GB tilbage... er det noget du tror eller bare regner ud ? Eller fortæller den det pænt til dig ? (HøjreMusseTast på disken - Egenskaber...)
Avatar billede silverweb Nybegynder
21. september 2009 - 10:59 #2
Det lyder som om at du glemte at formatere din HD for du tog den i brug.

Hvis man ikke formatere sin nye HD for man kun den halve data mængde tilrådighed. Så prøv at gemme dine data et andet sted og så formatere din HD så skulle den virke
Avatar billede Nyvalby Nybegynder
21. september 2009 - 15:32 #3
Har du set i Diskhåntering, hvad der står om den harddisk?
Hvad står der om størrelsen og hvad står der om forbrug?