Avatar billede sorth Novice
21. september 2009 - 16:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 åbne ark på samme tid

Kan man have 2 ark i en mappe åben på samme tid,så man kan lave formler fra det en til det andet.Hvis man kan er der så forskel på excel 2003 og 2007.

håber dette er forklaring nok til et svar.
Avatar billede jkrons Professor
21. september 2009 - 17:19 #1
Jeg er ikke helt klar over, hvad du mener, men du kan åbne to (eller flere) vinduer og så have et ark fra mappen vist i hvert vindue.

I 2003 vælger du Vindue - Nyt vindue og skifterså til det relevante ark i vindue2.

I 2007 bruger du knappen Nyt vindue i båndet Vis, men ellers foregår det på samme måde.
Avatar billede sorth Novice
21. september 2009 - 17:29 #2
Hej jkrons

det var lige det jeg skulle bruge. smid et svar
Avatar billede jkrons Professor
21. september 2009 - 21:29 #3
Et svar :-9