Avatar billede exabb Nybegynder
21. september 2009 - 23:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Daglig SMS afsendelse

Jeg skal bruge en løsning til daglig udsendelse af SMS´er med fast kort indhold fra en windows baseret webhotel-løsning fra Azero.
Brugeren skal kunne udfylde en form med mobilnummer og et, eller flere tidspunkter, hvor han hver dag ønsker at modtage en standard reminder om noget han skal gøre på det tidspunkt. Brugeren vil kun engang imellem skulle ændre på tider, ellers skal der blot sendes korte SMS´er på de valgte tidspunkter.
Nogle gode ideer til hvordan det kan strikkes sammen vil være meget velkomne.
Avatar billede thomasdb Nybegynder
22. september 2009 - 08:16 #1
tror du kan finde en løsning her:
http://www.webglobe.dk/sms-server-guide.php
Avatar billede exabb Nybegynder
23. september 2009 - 21:26 #2
Jeg uddyber lige lidt.
På min nuværende hjemmeside kan jeg benytte CGI og ASP formularer der sender indhold til en email adresse.
Jeg vil gerne benytte en sådan formular, og automatisk sende en "streng" med mobilnummer, tidspunkt og tekst til en XXXX? whatever SMS service, der så tager strengen som input, og sender et stk SMS til nummeret, på det bestemte tidspunkt, og med den bestemte tekst.
Kan man det?
Avatar billede inglenook Praktikant
25. september 2009 - 09:02 #3
Avatar billede exabb Nybegynder
08. oktober 2009 - 09:51 #4
Jeg har haft lejlighed til at kigge på det, og jeg synes Clickatell er det der passer bedst.
Mange tak til jer begge, og hvis inglenook vil sende svar, så kvitterer jeg.
Avatar billede inglenook Praktikant
08. oktober 2009 - 11:27 #5
kommer her