Avatar billede madsboe Nybegynder
22. september 2009 - 22:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ISO Recorder kan ikke finde brænder.

Hej Eksperter

Jeg står i den situation at jeg ikke kan brænde ISO filer på min computer. Jeg kører XP sp3.
Der er ingen problemer med at brænde filer generelt, men ISO filer kan jeg ikke brænde.
Jeg har installeret "ISO Recorder" som jeg er kommet frem til "burde" kunne klare opgaven. Har også tidligere forsøgt mig med "Nero", hvor situationen var den samme.
Problemet er, at når jeg har valgt den ISO-fil jeg gerne vil brænde kan jeg ikke vælge "destination", dvs. jeg kan ikke vælge mit brænder-drev til at brænde på. Se evt. http://madsboe.dk/Billeder/iso_problem.JPG. Ligeledes kan jeg ikke - som proklameret i ISO Recorder hjælpen - højreklikke på mit brænderdrev og vælge at brænde en ISO fil, men kun lave en ISO af CD'en i drevet.

Er der nogen der har nogen idéer til løsning af dette simple, men irriterende problem. Jeg udlover 60 point og en masse taknemmelighed til vedkommende der har et ISO-Es i ærmet :-)
Avatar billede osigaard Nybegynder
22. september 2009 - 22:52 #1
Nu er det vel ISORecorder V2 - for Windows XP SP2/SP3 and Windows 2003, du har installeret og ikke ISORecorder V3, som kun er til Viste eller ISORecorder V1 Xp uden SP og SP1.

ISORecorder V2 - for Windows XP SP2/SP3 and Windows 2003:
http://www.alexfeinman.com/v2.htm
Direkte link:
http://www.alexfeinman.com/download/ISORecorderV2RC1.msi

Brows frem til den ISO fil du vil brænde, på ISO filen lav højre museklik od vælg Copy image to CD
Avatar billede osigaard Nybegynder
22. september 2009 - 22:59 #2
Ellers kan du prøve denne "Active@ ISO Burner":
http://www.ntfs.com/iso-burning.htm
Avatar billede madsboe Nybegynder
22. september 2009 - 23:25 #3
Det er den rigtige version af ISO Recorder. Jeg har prøvet at genindstallere, og det gav ikke noget resultat.
Når jeg højreklikker på ISO filen og vælger "Copy image to CD" kommer det billede frem som jeg linker til i spørgsmålet.

Vil prøve med "Active@ ISO Burner".
Avatar billede madsboe Nybegynder
22. september 2009 - 23:56 #4
"Active@ ISO Burner" gjorde hvad de andre ikke kunne :-) Det virker.

Tusinde tak osigaard, smid lige et svar så får du nogle point.
Avatar billede osigaard Nybegynder
23. september 2009 - 11:53 #5
Svaret er så her
:-)