Avatar billede StefanF Praktikant
23. september 2009 - 11:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af Bærbar computer til mit TV

Hej Alle

Håber at I kan hjælpe mig med et lille spørgsmål.
Jeg erkender blankt at jeg er lost indenfor alt hvad der har med ledninger at gøre.

Jeg er i den situation, at min bærbare Zepto er stået af - og jeg har netop købt en brugt Dell af en kammersjuk. (spørg mig ikke hvad de hedder af navne og numre)

MEN - den lille detalje er, at min Zepto computer både kunne forbindes til min projektor via VGA - samt forbindes til mit Alfaview LCD TV via et andet VGA.

NU kan min nye Dell computer sagtens finde min projektor - MEN MEN den finder ikke mit TV. Jeg gør som jeg altid har gjort - og det virkede dengang. Men den vil bare ikke registrere tv'et.

Jeg har også forsøgt at kigge på skærm-instillinger og opløsning. Men det skulle jeg jo ikke tidligere - der fungerede
det bare.

Lyden er ligegyldig - den kører direkte fra PC til musikanlæg.

Det ville være mig en gave, hvis I kan hjælpe mig (for jeg forstår snart godt at folk drikker) :)

Pft - mvh Stefan
23. september 2009 - 11:47 #1
Velkommen til E. ...

Der er sansynligvis en "hot" key på tastaturet til at aktivere Extern skærm.

En blå tast nederst venstre [Fn]+[F5] eksempelvis ?
Avatar billede StefanF Praktikant
23. september 2009 - 12:25 #2
Tak for det.

Jeg har forsøgt alle de forskellige taster i kombination med [Fn]taster, og endda haft en lidt mere garvet IT-bruger til at kigge på det. men han måtte også melde pas.

Tænkte at der sikkert er et eller andet "trick" som jeg overser.
23. september 2009 - 12:46 #3
(Og så 'lukkede' du tråden ?)
23. september 2009 - 12:47 #4
Har du korrekt skærdriver ?
Avatar billede StefanF Praktikant
23. september 2009 - 12:55 #5
I'm sorry - jeg skulle lige se hvad pointsystemet gik ud på... Så det var en test for at se hvad der skete..

Jeg er ikke klar over om skærmdriveren er korrekt?
23. september 2009 - 13:23 #6
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???
Avatar billede StefanF Praktikant
23. september 2009 - 14:11 #7
Det tjekker jeg op på i aften, tak :)