Avatar billede bugger2 Nybegynder
23. september 2009 - 13:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Makro der formaterer skrift

Hejsa
Jeg har tit brug for i e-mails (rtf og html) at skrive noget tekst som er med en anden font, størrelse og farve. Jeg kunne tænke mig at have en lille værktøjslinie med nogle knapper som gør det jeg vil.

En knap kunne f.eks:
hedde : C10rød
font : courier new
size : 10 pkt
farve : rød

En anden knap kunne
hedde : V12b
font : verdana
size : 12
farve : blå

Og så noget som jeg ikke ved kan laves, men kunne man f.eks lave indramme tekst også? evt. med en baggrundsfarve?

Jeg er ikke stiv i macroer til Outlook, men kan dog godt finde ud af køre en macro, det er mere koden der er problemet.

Tak for svar
Avatar billede bugger2 Nybegynder
23. september 2009 - 22:46 #1
Ingen der kan hjælpe. Vil godt hæve points til 100.
Avatar billede bugger2 Nybegynder
24. september 2009 - 17:18 #2
okok