Avatar billede cholm Nybegynder
25. september 2009 - 16:58 Der er 13 kommentarer

Acer bærbar - Tastatur "buler op"

Hej,

Har netop købt en bærbar Acer Aspire 7530 og undrer mig lidt over at tastaturet ikke er plant men buler op på midten. Det vil sige at tasterne ind mod midten sidder højere oppe end de øvrige.

Jeg ved ikke om det er fordi keypaddet ikke er trykket helt på plads eller det skal være sådan.

Er der nogen der kender noget til dette?

/cholm
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 17:05 #1
Den skal til service!
Avatar billede thov Forsker
25. september 2009 - 17:25 #2
Ja, det er en oplagt 'ommer'. Og forlang en ny - ikke noget med at undvære i månedsvis p.g.a. reparation.
Og har du købt den på nettet, har du 14 dages returret (og alle penge tilbage).
Avatar billede cholm Nybegynder
25. september 2009 - 17:36 #3
Jeg fandt lige et billede af maskinen på nettet og på dette billede ser det faktisk også ud til at tastaturet sidder på samme måde.

Ved ikke om I kan se hvad jeg mener:

http://www.pcspezialist-bielefeld.de/blog/wp-content/uploads/2008/09/acer-aspire-7530-04-ulv.jpg

/cholm
Avatar billede thov Forsker
25. september 2009 - 17:56 #4
Det er perspektivet og belysningen som snyder - det er plant på billedet.
Men når midtertasterne er højere, trykker de så ikke mod skærmen ?
Avatar billede cholm Nybegynder
25. september 2009 - 18:07 #5
Det ser ikke ud som om de rammer skærmer og alle taster virker som det skal.
Avatar billede Gardevoir_DK Nybegynder
25. september 2009 - 19:47 #6
så burde det da være sådan det skal være? Jeg har en dårlig oplevelse med Acer, men der findes jo også tastaturer med den facong p.g.a. at støtte dem, som bruger ti-finger systemet...
Jeg ved ikke med jer andre, men sådan som jeg ser det, er det helt normalt...

/Gardevoir
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 20:37 #7
Det er IKKE normalt at tastaturer bøjer på bærbare.
Der er der endnu ikke ergonomiske tastaturer!
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2009 - 20:40 #8
Avatar billede Gardevoir_DK Nybegynder
26. september 2009 - 08:20 #9
Det har du ret i... Hvis det var mig, ville jeg forlange en ny!
Avatar billede cholm Nybegynder
26. september 2009 - 11:20 #10
Tak for input til alle. Venligst lig et svar, så deler jeg ud :-)

/cholm
Avatar billede Gardevoir_DK Nybegynder
26. september 2009 - 11:41 #11
taktak :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2009 - 12:06 #12
ok :)
Avatar billede thov Forsker
26. september 2009 - 14:25 #13
Svar kommer her :-)