Avatar billede -kenner- Nybegynder
29. september 2009 - 10:55 Der er 3 kommentarer

Opævelse af årsafslutning i C5 Light

Hej eksperter,

Ved årsskiftet afsluttede jeg mit årsregnskab for '08, men jeg har nu fundet ud af at jeg ikke kan udskrive en samlet balance for de to år. Derfor vil jeg gerne have "ophævet" min afslutning, således at '08 og '09 kan udskrives samlet, da jeg har halvandetårs regnskab i år.
Avatar billede blacks Mester
29. september 2009 - 11:16 #1
Du skal ændre din finans periode så den er det antal måneder som dit regnskabsår er, også køre en ny dan primoposteringer.
Avatar billede -kenner- Nybegynder
29. september 2009 - 22:40 #2
Jeg er ikke helt så gængs i C5 at jeg lige ved hvor de to indstillinger ligger, kan du hjælpe mig lidt på vej?
Avatar billede blacks Mester
30. september 2009 - 10:04 #3
Du skal i Finans/Tilpasning/Perioder her kan du slette de perioder der er oprettet forkert, også danne dem igen med korrekt periode fra og til.