Avatar billede Nadiav Nybegynder
02. oktober 2009 - 22:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min iPhone 3GS siger at alle er ukendte?

Når folk ringer til mig skriver den bare ukendt, også selvom jeg har oprettet dem som kontakter. Jeg har gennemgået alle kategorierne i indstillinger, men kan ikke finde noget s;
det er skide irreterende at man ikke kan se hvem der ringer eller har ringet. Håber nogen kan hjælpe mig. På forhånd tak d;.
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
20. oktober 2009 - 23:59 #1
Det er ikke sådan at personen som ringer til dig er med hemmeligt nummer eller at du har indkodet nummer to gange?

Ved disse to scenarier opfører iPhone sig nemlig sådan!
Avatar billede Nadiav Nybegynder
21. oktober 2009 - 09:33 #2
Jeg tror ikke at de ringer med hemmeligt nummer, da det er alle mine kontakter og på min gamle mobil, ringede de ikke hemmeligt. Men hvordan mener du med at oprettet to gange?
Avatar billede Maerskprivat Nybegynder
21. oktober 2009 - 20:13 #3
At du evt. har kodet deres numre ind under to personer!
Avatar billede gosser96 Nybegynder
03. februar 2010 - 21:03 #4
Jeg har præcis samme problem lige nu! Fik du løst det?
Avatar billede Alslev Nybegynder
27. februar 2010 - 18:00 #5
Jeg sidder også med det samme problem har hentet mine numre ind fra mit simkort og alle ringer med hemligt nummer? Er der nogen der ved hvordan, går ud fra man på en måde må kunne inpotere den til telefonen, ved bare ikke hvordan? Hjælp det er mega irriterende!
Avatar billede gosser96 Nybegynder
27. februar 2010 - 18:28 #6
Mit blev løst ved at låse telefonen op, hos det oprindelige selskab.
Avatar billede Nadiav Nybegynder
28. september 2010 - 14:05 #7
Har endelig fået løst mit problem! Jeg sendte min iPhone til reperation for at få problemet løst, og da jeg satte mit sim-kort i lånetelefonen var problemet der stadig. Men da min mobil blev hentet gjorde de noget ved mit simkort, så det pludselig kom til at virke. :)
Avatar billede lolentelefon Nybegynder
10. april 2011 - 12:04 #8
hey undskyl min staven skriver ikke så godt men kan se når jeg ringer fra min iphon4 her ja men så viser den men kontakt godt nok men vis folk ringer til mig eller jeg kan se på ders så ringer jeg med hemmlie nummer og di ringer med ukendt hmmm hjelp har se på hjemme sider di fåslår at man ringer til sit selskab og får dem til at løse det få di det er nåte med fåbinles til andra i mit tele selvskap så da problimer kan ikke di ikke se mig og vis di ringer til mig kan jeg ikke se den ves jeg ringer fra min kan jeg se dem få di jeg jo har dem med det kan di ikke alså se mig og omvendt hjelp vad syns i ?