Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 18:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til CSS

Hejsa.

Har fundet ud af, det med at lave en gradiant baggrund med css. Men kan ikke hitte ud af hvordan jeg får den ind på den side jeg har lavet? (Pinligt)
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2009 - 18:37 #1
Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 18:43 #2
Jeg ved ikke hvor i koden jeg indsætter det, føler mig virkelig dum da det er så simpelt udaftil. Jeg har tidligere selv lavet den udfra en ny css. Men kan ikke indsætte koden så det viser sig på mit design selvom jeg har kopieret ind i style type css koden. Når det er gradient er det vel også noget med repeat og farvekode, selvom jeg har det som billed.
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2009 - 18:52 #3
det letteste var vel at komme med lidt kode så vi kunne se hvor det gik galt - men ellers kunne dette (tilpasset)i din css-fil være svaret;

body
{
  background-image: url('bill.gif');
  background-repeat: repeat-x;
}
Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:02 #4
body {
    background-image: url(images/Forside_02.jpg);
    background-repeat: repeat-x;
    background-color: #FFF;
}

Fungerede fint, men men men. Nu passer gradienten ikke. Den er tilpasset sitet og integrere perfekt indenfor designet ellers. Men det er som om farven bliver forskudt xD
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2009 - 19:07 #5
Det må bestemt være en fejl i linje 26...

Uden et link, sceenshot eller lignende bliver det vist umuligt at forklare.
Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:10 #6
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2009 - 19:22 #7
Det ligner mere en grafisk tanketorsk end en kodefejl - det er stadig så godt som umuligt at give nærmere hjælp, men mon ikke det bare skyldes et irrelevant baggrundsbillede på din egentlige grafik.
Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:25 #8
Hahahahahah.. Ej hvor er jeg dum. Tanketorsk = Big time. Har jo slicet den i PS og promotet en forkert slice. Jeg skylder en!
Avatar billede mickelp Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:34 #9
Du må gerne smide et svar - Jeg kan lige tilføje at jeg tidligere havde problemer fordi det var forkert sti jeg linkede til xD
Avatar billede keysersoze Guru
03. oktober 2009 - 20:01 #10
svar :)