Avatar billede Gunner2 Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:05 Der er 14 kommentarer

Fifa 10 Hjælp!

Hej eksperter ;)

Jeg går og tænker på at købe spillet: Fifa 10.
Men ved ikke rigtig om min pc kan trække det.

Minimums kravene er 2.4 GHZ processor og jeg har en 2.1 GHZ.
Men alle de andre krav, fx. RAM og grafikkort er langt og det anbefalede.

Så tror i jeg kan spille det???
Avatar billede lzs Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:18 #1
Nu skriver du jo ikke, hvilken CPU det er du har, men mindstekravet er en oplyst som 2.4 GHz single-core, så hvis du har en dual-core vil du formentlig kunne trække det, selvom den kun er på 2.1 GHz. De anbefaler dog at man har enten:
• CPU: 3.2 GHz single-core or 2.4 GHz dual-core
http://www.pcgameshardware.com/aid,693911/FIFA-10-System-requirements-officially-revealed/News/
Avatar billede lzs Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:21 #2
Men det bedste ville være at hente demoen og så prøve den, så finder du da i hvert fald ud af det :)
http://www.gamershell.com/download_50798.shtml
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2009 - 19:23 #3
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
03. oktober 2009 - 19:26 #4
Jeg er ved at hente demoen, så må jeg se om det virker.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 00:43 #5
#3
hvorfor prøver du ikke først min link - den ville fortælle dig direkte om din maskine kan køre det.

slå den ned på fifa 10 og lad den installere en lille fil på din maskine og færdig med fyrre
Avatar billede lzs Nybegynder
04. oktober 2009 - 02:51 #6
Synes nu stadig det er bedst at hente den demo der og med de internethastigheder folk efterhånden har, burde det nu ikke være noget problem at hente 2Gb på kort tid.
Det kan godt være det link der siger om man kan spille det eller ej, men personligt synes jeg nu godt nok, der er forskel på at et spil kan køre på en computer og så om det kører godt.
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
04. oktober 2009 - 12:37 #7
#3 det må du undskylde, havde fuldstændig overset dit svar. ;)

Jeg har prøvet at køre dit "LINK" og den siger at det eneste der hænger ved min pc, er processoren.

Men nu har jeg hentet og spillet demoen lidt, og det kører næsten uden lag, så det er til at leve med.
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2009 - 12:58 #8
gunner2 - var det ikke lettere end at hente et spil der MÅSKE slet ikke kunne starte.

nu ved du at "måske" bliver din processor varm i spillet - det er ikke sikkert men nu ved du hvofor hvis det sker.

jeg er uden for point
Avatar billede lzs Nybegynder
04. oktober 2009 - 14:06 #9
treatmenice >> no offense, men man kan sku ikke sige om det er lettere eller ej, det program siger, at han måske kan spille spillet og det kan man jo også se bare ved at finde de opgivne system requirements og når han nu ved hvilket hardware, der er i hans computer gør det jo ingen forskel.

Gunner2 >> godt det virker, hvis du har en smule forstand på det kan du evt. prøve at overclocke din CPU en smule og se om det kan hjælpe lidt på det, men det kræver at du har noget ordenligt køling, ellers bliver det hurtigt for varmt.
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
04. oktober 2009 - 20:04 #10
Men kort sagt. tror i at jeg vil kunne spille hele spillet, næsten uden lag???.
Avatar billede lzs Nybegynder
04. oktober 2009 - 21:07 #11
Gunner2 >> kan vi jo desværre ikke svare på, men hvis du synes demoen var spilbar så kan du spille det og hvis ikke, så det modsatte :)
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
04. oktober 2009 - 21:44 #12
okay og du tror at demoen kræver lige så meget af PC´en, som det rigtige spil? ;)
Avatar billede lzs Nybegynder
05. oktober 2009 - 21:53 #13
Det vil jeg da mene, men stiller ingen garantier :)
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
06. oktober 2009 - 13:21 #14
okay mange tak for hjælpen. ;)