Avatar billede narkona Praktikant
04. oktober 2009 - 16:34 Der er 6 kommentarer

hvilket dvb-c kort fungerer med windows7 mediecenter?

påtænker at købe windows 7 samt erstatte min nuværende analog tvkort således at jeg modtager signal via dvb-c.

har yousee og modtager allerede dvb-c direkte i mit sony 46w4000
hvilket dvb-c kort/stick fungerer med windows 7 mediecenter?
hvilket er bedst?
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
05. oktober 2009 - 11:21 #1
Skal ikke kunne svare på hvilket der er bedst.. men jeg har et terratec PCI-HD siddende i mit .

med kortlæser modul.. og det virker helt uden problemer på windows 7 ..

havde selv en del problemer med at få det til at virke.. men det var så fordi jeg havde sat antennestikket i OUT i stedet for IN..
Såeh .. hehe ..
Da jeg fik flyttet stikket var der masser af kanaler på .. :)
Avatar billede narkona Praktikant
05. oktober 2009 - 15:09 #2
eftersom yousee har fjernet kryptering fra deres digitale signal, skal jeg ikke modtage kanaler via CA modul.

virker terratec PCI-HD uden CA modul? dvs med bare antenne tilsluttet?
Avatar billede narkona Praktikant
05. oktober 2009 - 22:09 #3
fungerer din fjernbetjening med mce?

har allerede hauppauge 1300 MCE. dvs har en certificeret remote som passer til MCE, og ønsker ikke at miste den funktionalitet at kunne styre MCE via remote... ved du om min nuværende kan bruges til MCE og terratec? (kan ikke se hindring men skader ikke at spørge)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
06. oktober 2009 - 08:21 #4
Terratec virker fint uden ca modul, men skader jo ik at have modulet hvis du alligevel skal købe kort, og det ikke koster ekstra.
Det kan jo være man skal ha et par kodet kanaler senere..

Fjernbetjeningen virker fint med mce, men bruger nu godt nok en anden fjernbetjening som fulgte med kabinettet.

Jeg modtager selv yousee, så kortet virker også fint der.

Og har også kørt med MCE på dette kort, men bruger ikke MCE længere..
Avatar billede neko15 Nybegynder
03. november 2009 - 02:05 #5
Jeg har ligeledes et Terratec Cinercy C PCI HD, men kan kun scanne mig frem til 10 kanaler i Terratec Cinema eller DVBDream (Mediaportal kan ikke starte TV serveren?).
Har du en idé om hvad jeg gør galt? Kanalerne er nogle Canal+ kanaler, TV1001 og Folketinget.

Ingen kort eller kortlæser monteret.

Windows Vista 64 bit.

Nikolaj
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
31. december 2009 - 13:22 #6
Lukketid ?