Avatar billede Frej85 Nybegynder
04. oktober 2009 - 17:23 Der er 5 kommentarer

bedste billede fra pc til tv

jeg har nogle film på min pc, som jeg nogle gange ser over mit tv, fra en omformer til HDMI og et 1m cabel i tv'et (40" samsung lcd full HD) Det gir desværre ikke det bedste billede og det er jeg selvfølgelig ikke tilfreds med.
Hva kan jeg gøre for at få bedere billede?
downloade programmer der køre sammen med filmen?

Ser frem til at blive klogere og se bedere film:-)

Mvh
Frej Kirchert
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
04. oktober 2009 - 17:27 #1
hvilke output muligheder har du på din computer ? .. og er det en bærbar ? ..

Hvis det er en stationær, kan det klart anbefales at købe et grafikkort, med HDMI out..  så får du helt sikkert det bedste billede..
Avatar billede raketen Novice
04. oktober 2009 - 17:58 #2
Hvis din computer har dvi udgang kan du købe et dvi til hdmi udgang til den.
Det koster ikke mange basører og det er fra digital til digital, så kvaliteten kan du nok ikke se forskel på...
04. oktober 2009 - 19:38 #3
... og husk reslutatet bliver aldrig bedre end kildematerialet...
Avatar billede henninga Novice
27. oktober 2009 - 15:46 #4
Når du bruger HDMI får du ikke bedre signal.
Som Karise_larry skriver er det kildematerialet du skal kigge på.
Har du en DivX film på 700MB kan den aldrig komme til at ligne en BR-film.
30. oktober 2009 - 20:12 #5
<Frej85>: Man plejer at pænt vende tilbage ?