Avatar billede chainl Nybegynder
04. oktober 2009 - 19:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows Explorer svarer ikk.

Hey.

Har et meget irriterende problem med min bærbar som kører på Vista.. Når jeg prøver at højreklikke på en fil sker der mange gange at den kommer med beskeden. Windows Explorer svarer ikke. Det er efterhånden begyndt at være rigtig træls.. så er der en der har en løsning.?..

http://www.billedeupload.dk/photo/2009-10/921eac48/windows%20explorer%20svarer%20ikk.jpg.html
04. oktober 2009 - 20:02 #1
Generelt: Har du fuld WindowsUpdate ? Incl Vista ServicePack2 ?
Avatar billede chainl Nybegynder
04. oktober 2009 - 21:16 #2
Ja det er helt updated. med servicepack2.
04. oktober 2009 - 22:33 #3
Til Vista styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"
Skriv: SFC.exe /Scannow > ENTER
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart…
Avatar billede chainl Nybegynder
05. oktober 2009 - 11:30 #4
Tak for hjælpen. Det hjalp.. Nu gør den det kun en gang imellem. Men er langt bedre end før..

Hvis du lige skriver et svar, godkender jeg..
05. oktober 2009 - 11:44 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede tiger_dk Mester
05. oktober 2009 - 12:56 #6
hvis fejlen skal hel værk, prøv at køre komandoen en gang til !