Avatar billede ck23 Nybegynder
05. oktober 2009 - 10:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at lave ER - diagram hurtig - please gerne idag :-)

Hej

Jeg har en opgave, hvor jeg skal lave et ER - diagram, er der nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt?

Opgaven lyder således:

Niels har en Butik med Eksotisk dyr, og opdager at der er et behov for råd og vejledning og er derfor begyndt at forhandle en række danske og udenlandske bøger om eksotiske dyr.

Forretningen har en hjemmeside, hvor der er oplysninger om belligenhed og åbningstider, og hvor de dyr, Niels forhandler, bliver præsenteret under kategorier som: Insekter, Padder, Firben, Skildpadder og Slanger. Desuden er der en kort præsentation af de bøger, som sælges i forretningen.

I lyset af det stigende behov for oplysning på området, ønsker Niels at styrke dialogen med kunderne med en formular, hvor de kan sende mail direkte til forretningen med spørgsmål eller forslag.

Niels ønsker at udvide hjemmesiden, så han kan sælge bøgerne om eksotiske dyr online.

1). Du skal derfor skitsere et ER-diagram, der muliggør dette

HJÆLP
Avatar billede pct Nybegynder
05. oktober 2009 - 14:14 #1
Hvori skal hjælpen bestå? Vil du vide hvad et ER-diagram er, eller skal vi lave DIN opgave for dig?
Per :o)
Avatar billede ck23 Nybegynder
18. november 2009 - 11:53 #2
Hej Per

Undskyld, at jeg aldrig fik dig svaret tilbage, men noget at finde hjælp imellem tiden et andet sted, da jeg kun havde meget kort tid til det skulle forsvares.....

Jeg vil meget gerne give dig point for det alligevel, da du var hurtig til at svare tilbage og det jo bare var mig, der ikke vendte tilbage.

Hvor meget kendskab har du til database og andre programmeringssprog, hvis jeg må spørge??