Avatar billede pazau Nybegynder
05. oktober 2009 - 13:39 Der er 3 kommentarer

IE6 og Adobe Flash Player

Hej alle.

Jeg har en gammel IBM Thinkpad 390E bærbar med Windows 2000.
Da bærbaren er gammel, vil jeg ikke installere Adobe Flash Player, da den ikke engang kan trække en video på Youtube.

Når jeg går ind på en hjemmeside med indhold der kræver Adobe Flash Player, kommer IE op og spørger om jeg vil installere det.

Den gør det hver gang en side indholder noget der kræver Flash.
Hvordan får jeg IE til at stoppe med at spørge?
Avatar billede gurly Praktikant
05. oktober 2009 - 20:27 #1
hmm, jeg tror at hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at installere flash player, og derefter gå i explorer indstillinger,

"funktioner / administrer tilføjelses programmer"
og så deaktivere shokwave flash.

her beskrevet for explorer 7, da jeg ikke selv har ældre,
men mener da det findes i explorer 6 også, prøv dig frem.
Avatar billede gurly Praktikant
14. oktober 2009 - 09:57 #2
fik du det til at virke ?
Avatar billede pazau Nybegynder
31. august 2013 - 09:35 #3
Desværre. Men du må gerne lægge et svar for point. :)