Avatar billede harr Nybegynder
05. oktober 2009 - 18:39 Der er 8 kommentarer

tilføjelsesprogram

hej

hvordan tilslutter man tilføjelseprogram til internet exploren ???

har prøvet At læs mig frem under hjælp, men kunne ikke rigtigt finde noget.

Der er lidt surt at når man starter internetexploren kommer der en halv blank side.

venlig hilsen
harr
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2009 - 19:47 #1
Hmmm... ???

Hvad er dit problem?

Gennemlæs denne gang det du skriver inden du poster det, for dit spørgsmål giver ikke megen mening...
Avatar billede harr Nybegynder
05. oktober 2009 - 20:27 #2
hej

når jeg starter min internet op står der:

Internet Explorer kører i øjeblikket uden tilføjelsesprogrammer.

  Alle tilføjelsesprogrammer til Internet Explorer, f.eks. ActiveX-objekter eller værktøjslinjer, er slået fra. Nogle websider bliver muligvis ikke vist korrekt.
Hvis du vil fortsætte til startsiden, skal du klikke på Startside.
Hvis du vil bruge browseren med tilføjelsesprogrammer, skal du lukke Internet Explorer og derefter starte programmet igen.
    Søg efter de seneste Windows-opdateringer

  hvordan starter man dette program ???
Avatar billede gurly Praktikant
05. oktober 2009 - 20:58 #3
klik oppe i "funktioner / administrer tilføjelses programmer"

og så akltiver alle de ting der er deaktiveret
Avatar billede harr Nybegynder
06. oktober 2009 - 10:30 #4
har prøvet hjælper ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2009 - 11:23 #5
Mere info om styresystem og IE version...
Avatar billede harr Nybegynder
06. oktober 2009 - 12:05 #6
windows xp home, IE 8
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2009 - 13:15 #7
Jeg sidder desperat for at få dig til at oplyse bare den mindste ting på egen hånd...

1. Har problemet altid været der fra IE 8 blev installeret?
2. Hvis nej, har du prøvet at systemgendanne til før problemet opstod?
3. Har du prøvet at afinstallere IE8 for at se om problemet også er i IE7?
4. Prøv at afinstallere IE8 og installer igen: http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/?ocid=ie8_s_ad7fa1d4-a75b-4df7-ad63-f581977282a8
5. Prøv at nulstille Internet Explorer indstillingerne:
Start Internet Explorer.
Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
Klik på Nulstil under fanen Avanceret.
Klik på Nulstil i dialogboksen Nulstil Internet Explorer-indstillinger for at bekræfte.

Meld gerne tilbage :)
Avatar billede harr Nybegynder
15. marts 2016 - 19:41 #8
er gået over til windows 10